среда, 3 июня 2015 г.

Президент Асоціації тваринників України Ірина Паламар призначена радником міністра АПК

Відповідний наказ №482 від 25 травня  2015 р. був підписаний Міністром агрополітики   Павленком О.М.


«Я радий вітати нового члена команди – Ірину Паламар - прокоментував призначення міністр АПК Павленко. Я впевнений що її досвід, в тому числі і міжнародний, у сфері розвитку тваринництва та залучення інвестицій буде потрібним і корисним як для міністерства, так і для країни в цілому».

Як Президент Асоціації тваринників України та досвідчений управлінець у галузі агробізнесу Ірина Паламар добре знайома з потребами виробників та знає усі проблеми галузі зсередини. Отож робота на даній посаді допоможе їй стати тією ланкою, яка пов’язуватиме органи державної влади безпосередньо з підприємцем. «Для мене велика честь працювати в міністерстві АПК з міністром Павленком, - зазначила Ирина Паламар. - Я вдячна за надану мені можливість не тільки говорити про те, що треба робити для розвитку  українського тваринництва, а й докласти свої зусилля та вміння для конкретного вирішення проблем».

На займаній посаді Ірина Паламар допомагатиме Міністру АПК Олексію Павленку з розвитком та вирішенням проблем українського тваринництва, а саме, сприятиме налагодженню діалогу між представниками АПК та владою, готуватиме та упроваджуватиме у дію  пропозиції щодо захисту інтересів тваринників,  братиме активну участь у розробці законопроектів, які стосуються українського тваринництва.


Комментариев нет:

Отправить комментарий